2024‐2025 ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI DERS KAYDI VE KAYIT YENİLEME SÜRECİ BİLGİLENDİRME DUYURUSU

Yayınlanma Tarihi: 11-02-2025

2024‐2025 ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI

DERS KAYDI VE KAYIT YENİLEME SÜRECİ BİLGİLENDİRME

 

I-KAYIT SÜRECİ

Öğrencilerimiz, 2024‐2025 öğretim yılı bahar yarıyılında Dokuz Eylül Üniversitesi Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği çerçevesinde kayıt yenileme ve ders kayıt işlemlerini yapmakla yükümlüdürler.

  • 2024‐2025 Öğretim Yılı Güz Yarıyılı ders kaydı ve kayıt yenileme işlemleri 17 Şubat – 20 Şubat 2025 tarihleri arasında WEB Kayıt Sistemi üzerinden yapılacaktır. Ders Kayıt Sistemi 17 Şubat 2025 Pazartesi günü saat 14:00’da açılacak, 20 Şubat 2025 Perşembe günü saat 23:59‘da kapatılacaktır.
  • Bir yarıyıl için öğrenci iş yükü 30 AKTS’dir.
  • Öğrenciler sorumlu oldukları öğretim planı çerçevesinde zorunlu derslerini bulundukları yarıyıldan, seçimlik derslerini bulundukları yarıyıl için önerilen seçimlik derslerden ders sayısını ve AKTS değerini dikkate alarak seçmeleri gerekmektedir.

II-DERS EKLEME/DERS BIRAKMA İŞLEMİ

  • Öğrencilerimiz yukarıda belirtilen kayıt yenileme tarihleri arasında ders kaydı ve kayıt yenileme işlemlerini yapmış olmak kaydıyla Ders Ekleme/Ders Bırakma işlemlerini 24 Şubat 2025 saat 10:00 ile 28 Şubat 2025 saat 17:00’e kadar WEB Kayıt Sistemi üzerinden yapabileceklerdir.

III-WEB KAYIT DANIŞMAN ONAYI

  • Kayıt işlemlerinin tamamlanması için danışman onayı zorunludur. 17-20 Şubat 2025 tarihleri arasında öğrenciler tarafından yapılmış olan kayıt işlemini danışman öğretim üyesinin işlemin yapıldığı gün içerisinde onaylaması gerekmektedir.
  • Öğrenciler, kayıt işlemi sonrasında işlemin onaylanıp onaylanmadığını kontrol etmek ve onaylanmamış olan kayıtlar için danışmanlarıyla irtibata geçmekle yükümlüdürler.
  • Ders Ekleme/Ders Bırakma işlemlerinin tamamlanması için danışman onayı zorunludur. 24-28 Şubat 2025 tarihleri arasında öğrenciler tarafından yapılmış olan kayıt işlemini danışman öğretim üyesinin işlemin yapıldığı gün içerisinde onaylaması gerekmektedir.

IV-DESTEK

  • Kayıt işlemleri sırasında yaşanan sorunlar için öğrencilerin öncelikle danışmanları ile irtibata geçmeleri önerilmektedir.
  • Yaşanabilecek sorunlar için;

          -Öğrenci İşleri Ömer SEZGİN 0 232‐301 25 23, (omer.sezgin@deu.edu.tr)

          -Öğrenci İşleri Sorumlusu – Bilgi İşlem Hakan ERKAN 0 232‐301 25 10 – 21 (hakan.erkan@deu.edu.tr)

  • Fax numarası: (232) 420 60 45

Öğrencilerimize 2024‐2025 Öğretim Yılı Bahar Yarıyılında Başarılar Dileriz.

Görsel


Font Boyutunu Değiştir
Kontrast