2024‐2025 ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI DERS KAYDI VE KAYIT YENİLEME SÜRECİ BİLGİLENDİRME DUYURUSU
2024‐2025 ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI
DERS KAYDI VE KAYIT YENİLEME SÜRECİ BİLGİLENDİRME
I-KAYIT SÜRECİ
Öğrencilerimiz, 2024‐2025 öğretim yılı bahar yarıyılında Dokuz Eylül Üniversitesi Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği çerçevesinde kayıt yenileme ve ders kayıt işlemlerini yapmakla yükümlüdürler.
- 2024‐2025 Öğretim Yılı Güz Yarıyılı ders kaydı ve kayıt yenileme işlemleri 17 Şubat – 20 Şubat 2025 tarihleri arasında WEB Kayıt Sistemi üzerinden yapılacaktır. Ders Kayıt Sistemi 17 Şubat 2025 Pazartesi günü saat 14:00’da açılacak, 20 Şubat 2025 Perşembe günü saat 23:59‘da kapatılacaktır.
- Bir yarıyıl için öğrenci iş yükü 30 AKTS’dir.
- Öğrenciler sorumlu oldukları öğretim planı çerçevesinde zorunlu derslerini bulundukları yarıyıldan, seçimlik derslerini bulundukları yarıyıl için önerilen seçimlik derslerden ders sayısını ve AKTS değerini dikkate alarak seçmeleri gerekmektedir.
II-DERS EKLEME/DERS BIRAKMA İŞLEMİ
- Öğrencilerimiz yukarıda belirtilen kayıt yenileme tarihleri arasında ders kaydı ve kayıt yenileme işlemlerini yapmış olmak kaydıyla Ders Ekleme/Ders Bırakma işlemlerini 24 Şubat 2025 saat 10:00 ile 28 Şubat 2025 saat 17:00’e kadar WEB Kayıt Sistemi üzerinden yapabileceklerdir.
III-WEB KAYIT DANIŞMAN ONAYI
- Kayıt işlemlerinin tamamlanması için danışman onayı zorunludur. 17-20 Şubat 2025 tarihleri arasında öğrenciler tarafından yapılmış olan kayıt işlemini danışman öğretim üyesinin işlemin yapıldığı gün içerisinde onaylaması gerekmektedir.
- Öğrenciler, kayıt işlemi sonrasında işlemin onaylanıp onaylanmadığını kontrol etmek ve onaylanmamış olan kayıtlar için danışmanlarıyla irtibata geçmekle yükümlüdürler.
- Ders Ekleme/Ders Bırakma işlemlerinin tamamlanması için danışman onayı zorunludur. 24-28 Şubat 2025 tarihleri arasında öğrenciler tarafından yapılmış olan kayıt işlemini danışman öğretim üyesinin işlemin yapıldığı gün içerisinde onaylaması gerekmektedir.
IV-DESTEK
- Kayıt işlemleri sırasında yaşanan sorunlar için öğrencilerin öncelikle danışmanları ile irtibata geçmeleri önerilmektedir.
- Yaşanabilecek sorunlar için;
-Öğrenci İşleri Ömer SEZGİN 0 232‐301 25 23, (omer.sezgin@deu.edu.tr)
-Öğrenci İşleri Sorumlusu – Bilgi İşlem Hakan ERKAN 0 232‐301 25 10 – 21 (hakan.erkan@deu.edu.tr)
- Fax numarası: (232) 420 60 45
Öğrencilerimize 2024‐2025 Öğretim Yılı Bahar Yarıyılında Başarılar Dileriz.